Šola človekovih pravic

Spletno usposabljanje Stoj mi ob strani: Onkraj nasilja

Spletno usposabljanje Stoj mi ob strani: Onkraj nasilja

Brezplačno spletno usposabljanje Stoj mi ob strani: Onkraj nasilja je potekalo 16. aprila 2024, na njem pa je sodelovalo 140 ljudi. 

V sklopu projekta Stoj mi ob strani (Stand By Me 2.0.) smo na njem obravnavali medvrstniško nasilje, nasilje na podlagi spola in tudi spletno nasilje

Z nami so bile zanimive gostje:

Kliknite tukaj za več informacij.
  • Mag. soc. dela Vesna Draginc: Kako se uspešno odzivati na vrstniško nasilje?

V predavanju je pojasnila, kaj je vrstniško nasilje, kako ga prepoznamo, kako se vedejo žrtev, povzročitelj in priča vrstniškega nasilja. Kaj narediti, ko zaznamo nasilje, kako delovati, da bi bili uspešni pri njegovem preprečevanju. Kaj je ključ, da prepoznamo vrstniško nasilje in da ravnamo v korist vseh vpletenih. Kakšni so postopki, ko delavci šol zaznajo vrstniško nasilje?

  • Dr. Majda Hrženjak: Razumevanje raznolikosti, privilegijev in stroškov moškosti za preprečevanje nasilja na podlagi spola

Promocija egalitarnih, nenasilnih, skrbnih moškosti v družbi, še posebej pa v izobraževanju, je način emancipacije bodočih generacij moških od rigidnih stereotipov ‚prave’ moškosti in emancipacije družbe od strahu pred emancipiranimi moškimi. Izhodišče predavanja je bilo, da imajo fantje in moški zelo pomembno vlogo pri preprečevanju nasilja na podlagi spola. Usposabljanje je naslavljalo spolne norme in raznolikost moškosti ter alternativne zglede moškosti z namenom krepitve znanja in kompetenc pri delu z mladimi na preprečevanju nasilja.

  • Ajda Petek: Spletno nasilje

​Internet je prostor, kjer hitro naletimo na različne oblike nasilja. V predavanju smo se seznanili z osnovnimi koncepti/pravili/nasveti varne in odgovorne rabe spleta in praktičnega dela z različnimi zanimivimi interaktivnimi aktivnostmi za učence/dijake.

                                               

STop gender-bAsed violeNce by aDdressing masculinities and changing Behaviour of Young people through huMan rights Education ​Grant Agreement: 101049386 — StandByMe 2.0 — CERV-2021-DAPHNE